VAREKURV: 0 vare(r) til 0,00 Dkk
Gavekort  |  Nyheder
Kundecenter  |  Målskema  |  Kontakt
 
     
 

Handelsbetingelser for FeeBee Onlineshop

Priser

Alle priser er i Kr.og incl. 25% dansk moms. Priserne er dagspriser.  Der tages forbehold for prisstigninger,
valutaændringer, force majeure, udsolgte varer og trykfejl.

Vi tager følgende betalingstyper :
Dankort (1,10 Dkk)
Visa (1,50 %,min. 0,70 Dkk)
Visa electron (1,50 %, min. 0,70 Dkk)
Mastercard (1,50 %, min. 0,70 Dkk)
Meastro (1,50 %, min. 0,70 Dkk)
JCB (3,75 %,min. 1,95 Dkk)
MobilePay (1,00 Dkk)

Du kan også betale med bankoverførsel (obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen)
Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder.
Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra FeeBee.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det,
du har godkendt ved købet.

Priser vedr. Porto og forsendelse - TRYK HER

Når du handler med FeeBee.dk indgås aftaler på dansk.

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse,
skal du sende en mail til os via vores formular under Kontakt.

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på FeeBee.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Levering

Normal leveringstid for de udbudte produkter er 1 arbejdsdag fra bestillingsdagen, hvis intet andet angives ved varen ( forudsætter bestillingen er lavet inden kl. 15.00 ).

FeeBee sørger for transport med Post Danmark i overensstemmelse med de angivne oplysninger.
Kunden skal godtgøre FeeBee for de dertil knyttede omkostninger.
FeeBee fraskriver sig ethvert ansvar overfør køber i tilfælde af forsinket levering i forhold til det lovede.

Diskretion
Selvfølgelig kommer din bestilling i en diskret pakke.
Som afsender står der S2000, Flensborgvej 10, 6340 Kruså, eller blot afsender adresse.

Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på FeeBee.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.
Af hygiejnemæssige årsager er der kun fortrydelsesret på hjælpemidler, hvis hjælpemidlet er tilbagesendt ubrugt i originalemballage.
Beklædning må ikke have tilegnet sig defekter, dufte eller pletter.
Der er 14 dages returret hvis ovenstående er overholdt.
FeeBee er desuden ikke ansvarlig, for at refundere de omkostninger du må få ved at returnere varen. Varer der returneres UFRANCO eller pr. efterkrav, nægtes desværre modtagelse.
Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

S2000
Frøslevvej 17
DK-6330 Padborg
Denmark / Europe

Benyt vores retur skema - TRYK HER FOR AT HENTE SKEMA

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.
Eneste omkostning du har når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Delvis Returnering

Ved Delvis returnering, hvor du kun returnerer nogle af produkterne i din ordre vil forsendelsen ikke blive returneret. Har du fået gratis forsendelse ved køb over 495,- Dkk, og returneringen har til følge at det samlede beløb falder til under 495,- Dkk, vil din ordre blive belagt efterfølgende blive belagt med forsendelse. Du modtager så dette beløb mindre retur.



Reklamation

Når du handler på FeeBee.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Ved returnering til service bedes varen pakkes forsvarligt ind og sendes pr. fragt med kopi af købsfaktura og en fyldig fejlbeskrivelse.

Viser det sig at en vare der er returneret intet fejler, eller at fejlen ikke er dækket af reklamationsretten, vil FeeBee opkræve et gebyr til dækning af fragten tilbage.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
S2000
Frøslevvej 17
DK-6330 Padborg
Denmark / Europe

Benyt vores retur skema - TRYK HER FOR AT HENTE SKEMA

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen.
I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.  

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på FeeBee.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos FeeBee v/ Asger Renee Tylak og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for FeeBee v/ Asger Renee Tylak har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på FeeBee.dk er FeeBee v/ Asger Renee Tylak.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til FeeBee.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos FeeBee v/ Asger Renee Tylak har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til FeeBee v/ Asger Renee Tylak via e-mail formular.

Cookies

På FeeBee.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på FeeBee.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
 
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere FeeBee.dk.

Spørgsmål

Har du spørgsmål vedr. varer, bestillingen eller vil du have lidt personlig rådgivning,
er du altid velkommen til at kontakte os. Det letteste er at du skriver til os via vores
kontakt form under "KONTAKT".
Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe eller besøge en af vores butikker!

 
 
FeeBee.dk - Alt til hendes univers.

Kundecenter | Kontakt | Betingelser | Gavekort | Målskema | 25% RABAT | Porto
Instagram Twitter Facebook